Menu
0
1.200 m2 showroom met 300+ haarden
Grootste aanbod afvoerloze haarden
Gratis bezorgd v.a. €200,- in NL & BE
Bekend van VTwonen

Verzenden & retourneren

Verzenden


Status van je bestelling

Als je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen om de status van jouw bestelling te zien. Heb je geen account aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de status van je bestelling.

Levering op specifieke dagen

Voorradige producten kunnen op een gewenste dag afgeleverd worden, maar dit moet vaak wel even besproken worden met de planning van onze transporteur. Als producten niet op voorraad zijn, ben je helaas gebonden aan de betreffende levertijd. Uiteraard kunnen wij een datum van aflevering na deze levertijd afstemmen. Een gewenste dag van aflevering kun je kort na het plaatsen van een bestelling doorgeven aan onze klantenservice. De levering van je bestelling wordt dan in samenspraak met jou ingepland.

Internationale leveringen

Wij kunnen leveren (bijna) aan alle Europese landen. Voor het opvragen van internationale verzendtarieven kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Nee, je kunt je bestelling niet afhalen. Wij zijn een groothandel en online webwinkel waar wij bestellingen aannemen en uitleveren via ons magazijn of magazijnen van onze fabrikanten. Alle bestellingen boven €200,- worden gratis bezorgd op jouw gewenste afleverlocatie.

Retourneren


Bedenktermijn

Ja, je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van je herroepingsrecht. Dit geldt niet voor bestellingen die (op maat) zijn geleverd en/of geïnstalleerd. De 14 dagen gaan in zodra je je bestelling hebt ontvangen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht dan zijn alleen de kosten van de retourzending voor je eigen rekening. Het aankoopbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten zal uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour worden teruggestort op je rekening wanneer de producten in originele staat zijn geretourneerd. Omdat wij te maken hebben met grote verpakkingen welke niet via reguliere pakketpost verzonden worden, worden er wel € 50,00 retourkosten in rekening gebracht, in verband met hoge handeling- en (internationale)transport kosten. 

Product defect geleverd. Wat nu?

Is je product defect of beschadigd geleverd? Dan raden wij je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kun je het probleem zelf al wel oplossen en hoef je het product niet terug te sturen. Heeft dit niet geholpen? Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij hier natuurlijk altijd wel naar. Bij ontvangst je bestelling raden wij ook altijd aan om deze zorgvuldig te controleren op eventuele schades. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van je bestelde artikelen? Meldt dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice met enkele foto’s van de situatie (indien mogelijk). Het probleem kan dan worden beoordeeld zo snel mogelijk met jou worden opgelost.

Bestelling incompleet geleverd. Wat nu?

Is je product incompleet geleverd, vul dan het online retourformulier in. Geef duidelijk aan wat er ontbreekt en welke van onderstaande oplossingen je wenst:

1. Het product omruilen: je hebt je nieuwe product zo snel mogelijk na ontvangst van je retourzending in huis.
2. Het ontbrekende onderdeel naleveren: wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we dat weten.

Na je aanvraag houden we je per mail op de hoogte over de status van je nalevering. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. Ook hiervan houden wij je per e-mail op de hoogte.

Een product retourneren

Bevalt je aankoop toch niet helemaal en heb je het product nog niet in gebruik genomen? Bij Haardcenter.nl heb je tot 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt beslissen of je deze retourneert, of houdt. Om een bestelling retour te sturen dient online retourformulier ingevuld te worden. Aan de hand van jouw gegevens kunnen wij vervolgens je retouraanvraag behandelen en de terugbetaling (indien van toepassing) in orde maken nadat wij de producten retour hebben ontvangen. Wel rekenen wij € 50,00 retourkosten, vanwege het feit dat met onze producten hoge handeling- en (internationale) transportkosten gemoeid gaan en wij in eerste instantie geen verzendkosten in rekening brengen. Sommige producten vallen onder uitzonderingen (denk aan maatwerk of productie op bestelling). Wij hopen dat je begrijpt dat je die niet kunt retourneren.

Om er zeker van te zijn dat je retour goed verwerkt zal worden, willen wij de volgende punten verduidelijken voordat je jouw producten retourneert:

1. Maak gebruik van de originele verpakking. Dit is om er zeker van te zijn dat jouw retourzending in goede orde bij ons retour zal komen. Als klant ben je verantwoordelijk voor het correct terugsturen van de producten.
2. Verpak de retourzending op dezelfde manier als dat je deze ontvangen hebt. Door het op dezelfde manier te verpakken, voorkom je onnodige schade.
3. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos of de daarvoor bestemde verpakking te stoppen. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour.
4. Zijn er producten beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur hierbij een duidelijke foto van de beschadiging mee. Op deze manier kunnen wij zien dat de beschadiging niet is opgetreden tijdens de retourzending.

Wat is de status van mijn retourzending?

We houden je op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. Zodra wij je pakket hebben ontvangen, sturen onze magazijnmedewerkers of leveranciers een ontvangstbevestiging per e-mail. Dit kan tot 5 werkdagen duren. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn volgens de track & trace informatie en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 48 uur duren voordat we jouw retour in behandeling nemen. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per e-mail op de hoogte.

Terugbetaling retour

Wanneer de geretourneerde producten in originele staat retour zijn bevestigd, wordt het complete bestelbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten aan je terugbetaald binnen 14 werkdagen. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde verpakking. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour. Zijn er producten beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen. Retouren die beschadigd zijn of sporen bevatten van gebruik zullen geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen contact met je op na het beoordelen van de toegezonden foto’s. Meer informatie over onze voorwaarden vind je op onze voorwaarden pagina.

Haarden magazines, trends en acties

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €200,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta